PepsiCo România PepsiCo România
PepsiCo România

PepsiCo România

3.66

205 evaluări

Revista Piaţa a realizat o analiză a categoriei pufuleți, chipsuri, popcorn, iar PepsiCo este singurul producător care apare în toate cele 3 subcategorii analizate.

29.09.2025

Revista Piaţa a realizat o analiză a categoriei pufuleți, chipsuri, popcorn, iar PepsiCo este singurul producător care apare în toate cele 3 subcategorii analizate.

Vlad Vladescu, Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans: „Adresăm atât nevoia de consum individual, on-the-go, cât și momentele de socializare cu prietenii sau familia, dar și produse care integrează într-un singur ambalaj mai multe arome și forme, așa cum este portofoliul Star. Prin această flexibilitate, menținem relevanța brandurilor noastre, iar consumatorii își pot alege produsul preferat.”

În ultima perioadă, PepsiCo a introdus sortimente în ediții limitate, inspirate din bucătării internaționale, precum Lay’s Mac’n’Cheese, Chorizo și Beef Ribs, dar și produse dedicate preferințelor locale, cum sunt Lay’s Brânză Aromată și relansarea Star Krax Bacon. „Cel mai recent produs din portofoliu, Doritos Dinamita, este un snack revoluționar, care vine cu arome intense și o formă reinterpretată. Triunghiurile consacrate Doritos sunt transformate în tuburi crocante, cu un mix intens de Extra Flamin’ Hot Lime și Chili, într-un produs copt, nu prăjit, realizat din porumb 100% românesc” a mai precizat Vlad.

Un diferențiator pentru PepsiCo îl reprezintă campaniile integrate Pepsi și Lay’s, precum cea de la începutul acestui an – „Câștigă o moștenire ca în filme” – prin care compania a oferit consumatorilor un premiu în valoare de 50.000 de euro.

PepsiCo va continua să inoveze și să ofere consumatorilor produse în ediții surprinzătoare, menținând echilibrul între inspirația globală și gusturile tradiționale.

Mai multe detalii sunt disponibile aici: https://lnkd.in/dVM4gZwd.

Revista Piaţa a realizat o analiză a categoriei pufuleți, chipsuri, popcorn, iar PepsiCo este singurul producător care apare în toate cele 3 subcategorii analizate.