Descriere job

Agent suport Home Delivery Succesul este ceea ce vă motivează! Atribuțiile dumneavoastră Oferirea de suport clienților atât telefonic, cât și prin e-mail Gestionarea eficientă și în timp util a cerințelor clienților Colaborarea cu departamentele implicate pentru rezolvarea eventualelor probleme ce pot apărea Obținerea informațiilor relevante de la clienți, documentarea corectă și educarea clienților, unde este cazul Follow-up cu clienții Obținerea feedback-ului în legătură cu gradul de mulțumire al clienților Operarea în sistem a operațiilor Preluarea și prelucrarea actelor de la livrările de distribuție și LTL Preluarea, recepția, sortarea și repartizarea documentelor venite pe linie și a plicurilor cu facturile colaboratorilor Înregistrarea și centralizarea neconformităților întâlnite la livrările departamentului Distribuție Operarea livrărilor Cash on delivery/ BO Oferta noastră Mediu dinamic, cu un colectiv tânăr și implicat Pachet atractiv de beneficii Program de luni până vineri, între orele 08:00 și 16:30, cu sărbătorile legale libere Sediul nostru este ușor accesibil - str. Constantin Mușat, nr. 1, Bacău Profilul dumneavoastră Capacitate crescută de ascultare Comunicare excelentă Atenție la detalii și focusare pe client Abilități crescute de gestionare a situațiilor/ clienților dificili Abilitatea de a învăța lucruri noi repede și de a găsi soluții creative Capacitate de multitasking, organizare foarte bună și management eficient al timpului Experiența în domeniul curieratului reprezintă un avantaj * Apreciem diversitatea și promovăm colaborarea între persoane de sex diferit, vârste diferite, etnii/religii diferite, precum și persoane cu nevoi speciale.