Cum decodifici anunturile de joburi: 6 cuvinte cheie din limbajul secret al recrutorilor

29.10.2012
1 min
Cum decodifici anunturile de joburi: 6 cuvinte cheie din limbajul secret al recrutorilor

Distribuie

Felul in care interpretezi cele 6 cuvinte cheie utilizate in anunturile de joburi iti poate imbunatati CV-ul si scrisoarea de intentie. Implicit, sansele de angajare sunt mai mari, spun specialistii site-ului de recrutare Myjob.

 

Potrivit acestora 6 cuvinte cheie apar aproape in orice anunt de job:

1. abilitati de comunicare;
2. capacitate de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
3. lucru in echipa;
4. creativitate;
5. capacitate de a oferi solutii;
6. leadership.

"Intelesul acestora se pierde tocmai pentru ca sunt folosite atat de des si ai tendinta sa treci pur si simplu peste ele. Totusi, ele reprezinta un limbaj secret pe care putini candidati il inteleg. Cei care dau inteles acestor sintagme sunt si cei care obtin, de obicei, ofertele de joburi", spun specialistii.

Potrivit acestora, cele 6 sintagme reprezinta chiar abilitatile transferabile care te propulseaza spre succes. Le folosesti in orice tip de job si pot reprezenta diferenta dintre angajare si somaj.

Cum decodifici anunturile de joburi

"Spre exemplu, cand se cauta o persoana capabila sa ofere solutii inseamna ca respectiva companie are nevoie de cineva care isi cunoaste domeniul indeajuns de bine incat sa fie capabil sa identifice, sa previna si sa rezolve problemele care pot aparea in fiecare zi", explica specialistii HR.

Munca in echipa - Gandeste-te cum poate o astfel de cerere sa se aplice jobului pe care ti-l doresti, in ce masura vei interactiona cu colegii de munca sau cu alte departamente ca sa iti poti finaliza sarcinile.

Abilitatile de comunicare - nu sunt doar cele scrise si cele orale, ci angajatorul se refera si la cele care tin de suport: capacitatea de a comunica prin instrumente digitale, felul in care te imbraci, comunicare nonverbala, abilitati sociale si maturitate emotionala. Toate acestea inseamna comunicare eficienta si influenteaza toate interactiunile cu ceilalti.

"In momentul in care relationezi fiecare dintre aceste abilitati transferabile cu responsabilitatile jobului tau, vei descoperi secretul succesului in profesia ta. Iar cand le punctezi in mod coerent si persuasiv in CV si in scrisoarea ta de intentie, iti vei creste in mod spectaculos rata de chemare la interviu", sustin recrutorii.

Mai mult, potrivit acestora, intelegand impactul fiecarei abilitati de acest fel asupra fiecarei actiuni profesionale, altfel vei putea sa te prezinti la interviul de angajare.

Citește toate articolele despre

Găsește-ți job

Articol scris de:

Distribuie

Ce-am citit merită:

Cum este experiența ta cu angajatorul?

Adaugă evaluare

Creează-ți un CV

Impresionează din prima cu un CV într-un format atractiv

Creează CV

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro