GpeC, 3 zile de E-Commerce și Marketing Online la București

27.04.2017
1 min
GpeC, 3 zile de E-Commerce și Marketing Online la București

Distribuie

Sursa foto: Gomag.ro

De pe 16 până pe 18 mai se va desfășura la București, la Crystal Palace Ballrooms, cea de-a 12 ediție a GPeC summit, eveniment dedicat comerţului online şi strategiilor de marketing digital. Devenit în timp cel mai răsunător astfel de eveniment din Europa de Est, GPeC Summit va aduce în acelaşi loc peste 700 de specialişti români şi străini.

Evenimentul va fi deschis de o conferinţă la care si-au confirmat participarea până acum Rob Siefker, director al Customer Loyality pentru Zappos, Tomi Ahonen, unul dintre cei mai mari experţi în Mobile din lume şi Karl Gilis, co-fondator Agconsult.

Cele trei zile ale întâlnirii vor fi presărate cu 12 workshop-uri de câte 90 de minute avînd ca teme principale modalităţi de a asigura succesul unui magazin online. Tot în cadrul evenimentului se va desfăşura şi o expoziţie la care vor participa peste 20 de furnizori de servicii și solutii de comerț electronic.

Pentru a participa la eveniment este necesară înscrierea şi plata unei sume care variază între 69 euro pentru accesul la conferinţă şi 119 euro pentru un 3-day pass.

Dacă ai un magazin online poţi să îţi înscrii site-ul în competiţia GPeC, unde acesta va fi auditat de 20 de experţi pe baza a 150 de criterii. Taxele şi modalitatea de înscriere în competiţie pot fi găsite aici.

Citește toate articolele despre

Evenimente

Articol scris de:

Distribuie

Ce-am citit merită:

Cum este experiența ta cu angajatorul?

Adaugă evaluare

Creează-ți un CV

Impresionează din prima cu un CV într-un format atractiv

Creează CV

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro