DESCRIERE JOB

Adecco Resurse Umane  recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala in domeniul constructiilor un Asistent Manager.

Candidatul ideal:

- Foarte bune abilitati organizatorice;
-  Bune abilitati de comunicare, initiativa, atentie la detalii, orientare si implicare;
- Cunostinte de limba engleza si germana- nivel avansat;
- Bune competente digitale: Microsoft Ofiice, Internet;
- Studii superioare;
- Experienta similara prezinta un avantaj.

Descrierea jobului:

- Asigura activitatea de seretariat si activitatea de receptie, contribuind la buna desfasurare a activitatilor si proceselor in cadrul companiei;
- Ofera asistenta si suport Directorului General, pentru activitatile/ sarcinile stabilite in fisa postului;
- Sorteaza, inregistreaza si centralizeaza corespondenta primita/ expediata ( posta, fax, e-mail) in registrul intrari-iesiri si o distribuie la compartimentele implicate;
- Asigura repartizarea informatiilor dinspre Top Management catre toate departamentele companiei;
- Monitorizeaza constant noutatile in presa nationala despre produsele si activitatile companiei;
- Organizeaza sedintele de lucru;
- Organizeaza deplasarile in interes de serviciu pentru Top Management: rezervare cazare/ masa si transport, asigura materialele necesare pentru deplasare.
 
Poti aplica direct prin Adecco aici