DESCRIERE JOB

Clientul nostru este unul dintre cei mai mari jucatori din industria  grea. Datorita expansiunii in acest moment isi dezvolta echipa cu :

MANAGER  DEPARTAMENT INSTALATII ELECTRICE – locatie Galati, Tulcea, Braila, Constanta

CERINTE:

  • studii superioare  tehnice de profil (electrica, energetica,electronica)
  • experienta minim 5 ani pe o pozitie similara
  • experienta minim 10 ani in activitatea de proiectare;
  • Cunostinte avansate de managment al proiectelor;
  • foarte bune abilitati  de comunicare si organizare
  • capacitate ridicata pentru analiza, sinteza, planificare si prioritizare
  • meticulozitate, atentie la detaliu, spirit analitic, acuratete si lucru eficient in echipa;
  • atitudine pozitiva, orientata spre obiective;
  • bune cunostinte de limba engleza
  • bune abilitati de utilizare PC (autocad, alte aplicatii specifice, ms office);

DESCRIEREA:

MANAGER  DEPARTAMENT INSTALATII ELECTRICE :

-Coordoneaza activitatea departamentului tehnic- proiectare (ingineri proiectare, ingineri executie si ingineri puneri in functiune);

- Gestioneaza personalul de executie si il aloca la proiecte in conformitate cu graficele de executie. Urmareste activitatea de proiectare in vederea respectarea termenilor angajate de companie in conditiile de calitate cerute de contract.

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATI:

  • Conduce, coordoneaza, controleaza si evalueaza echipa de proiectanti si activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
  • Planifica si organizeaza locurile de munca si aloca numarul de oameni necesari pe proiectele in curs in vederea eficientizatii;
  • Asigura eficienta activitatilor din subordine, raspunzand atat pentru distribuirea sarcinilor si responsabilitatilor personalului din subordine, cat si pentru corecta alocare a resurselor (umane, materiale);
  • Identificarea solutiilor optime pentru proiectele in desfasurare;
  • Se implica activ in proiectului, in scopul cunosterii proiectului, a tehnologiilor care se vor aplica, graficului de executie, conditiilor economico-financiare, conditiilor de contractare;
  • Asigura desfasurarea activitatilor conform planificarilor si termenelor contractuale;
  • Urmareste incadrarea in bugetul prognozat si hotaraste care sunt instrumentele necesare incadrarii in acesta;
  • Supravegheaza executia lucrarilor astfel incat sa fie in conformitate cu standardele de calitate si reglementarile in vigoare;
  • Semnaleaza din timp managementului executiv al firmei problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul sau;
  • Asigura interfata cu serviciile conexe (Serviciul de Achizitii si Logistica, Resurse Umane,       Contabilitate, Financiar, Marketing etc);
  • Disponibilitate la deplasari in tara si strainanatate;

OFERTA (BONUSURI, BENEFICII):


- Pachet salarial atractiv corelat cu experienta si realizarile profesionale, bonus anual pentru realizarea obiectivelor, asigurare medicala privata, telefon mobil, participarea la programe de instruire;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune.

If you feel you have the necessary skills for these truly challenging and rewarding positions, send your CV in English at tbs@tbs.ro  quoting the position name on all correspondence, till September 15, 2019. Applications will be treated in strict confidentiality. Only selected candidates will be contacted for an interview. If you apply it means that you agree with GDPR posted on homepage