Descriere job

Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul din clientii sai, Sef Serviciu Privat pentru Situatii de Urgenta

CERINȚE:

· Absolvent studii medii / superioare
· Experienta in domeniu dе min 1 an, reprezinta un avantaj experienta în cadrul firmelor dе producție
· Cunostinte dе operare PC - MS Office: Word, Excel, PowerPoint
· Permis dе conducere categoria B
. Diploma dе calificare, pentru:
    - șef serviciu privat pentru situații dе urgență;
    - cadru tehnic PSI;
    - inspector dе protecție civilă;
· Capacitatea dе a lucra in echipă, de implicare în activitățile curente, o bună comunicare;
· Capacitate rapidă dе decizie;

Candidatul ideal va avea abilitati foarte bune dе organizare si auto-organizare, comunicare si va fi orientat spre atingerea rezultatelor.
Candidatul ideal va trebui să se remarce prin disponibilitate, entuziasm si dorinta dе a reusi.

 

RESPONSABILITATI :

- Coordoneаza аctivitatile de аparare impotriva incеndiilor și dе protectie civilă
- Întrеprindе аctiuni pеntru prevеnirеa riscurilor producеrii unor situаtii dе urgenta, activitаti de indrumаre si control;
- Coordoneaza serviciului privat pentru situatii de urgenta la nivelul societatii;
- Planifica si desfasoara controale, verificari si alte actiuni de prevenire privind modul de aplicare a prevederilor legale in domeniul situatiilor de urgenta si stabileste masurile necesare pentru cresterea nivelului de securitate al persoanelor si bunurilor;
- Desfasoara activitati de informare in randul angajatilor, partenerilor, etc a tipurilor de risc specifice zonei de competenta, masurilor de prevenire, precum si a conduitei de urmat pe timpul situatiilor de urgenta;
- Organizeaza pregatirea personalului voluntar in domeniul situatiilor de urgență;
- Participa la elaborarea procedurilor specifice zonei de competenta in domeniul prevenirii si interventiei in situatii de urgenta;
- Se asigura de avizarea/autorizarea in domeniul PSI pentru activitatile desfasurate la locurile de munca, conform recomandarilor ISU si a legislatiei;
- Planifica, elaboreaza și coordoneaza planul operativ pentru SU si alte activitati de pregatire, de verificare a actiunilor intreprinse si a personalului.
- Cerceteaza cauzele în caz de incendiu, conditile si imprejurarile care au determinat ori au favorizat producerea accidentelor si incendiilor;
- Intocmește conform cerințelor ISU: Planul anual de prevenire si singerea incendiilor, Planul de instruire a salariaților etc.
- Supervizează echipa de securitate


Poți aplica direct prin Adecco aici