NOI orase unde H&M face angajari. VEZI CERINTE la angajare

21.06.2012
1 min
NOI orase unde H&M face angajari. VEZI CERINTE la angajare

Distribuie

Retailerul suedez H&M se extinde in noi orase si este in faza de alcatuire a echipei de manageri de magazin si sefi de departament.

 

H&M face angajari in cel putin trei orase in care nu are magazin in momentul de fata, in Sibiu, Ploiesti si Targu-Mures, potrivit anunturilor publicate pe site-urile de joburi. Compania are posturi vacante si in Bucuresti si Arad.

In primele 10 zile de la publicarea joburilor, peste 2.500 de romani si-au depus candidatura pe eJobs.ro pentru posturile de Store Manager, Department Manager, Visual Merchandiser si Cash Office Responsible.

Vezi mai jos care sunt cerintele la angajare pentru fiecare post in parte, iar aici gasesti anuntul de recrutare.  

Retailerul suedez are sase magazine in Bucuresti si cate unul in Brasov, Cluj, Timisoara, Oradea, Constanta, Arad, Craiova, Iasi si Suceava. H&M a deschis cel de-al 15-lea magazin din Romania in luna iunie, in centrul comercial Iulius Mall din Suceava.


Candidatura pentru pozitia de Store Manager
 
• Minim 2-3 ani de experienta in gestionarea unui magazin de retail intr-o pozitie similara sau conducerea unui grup mare de oameni (in jur de 30) in domeniul serviciu clienti.
 • Interesat de moda.
 • Prezinta constant abilitatea de fi condus de vanzari si orientat spre rezultate prin luarea de masuri, legand toate deciziile de rezultatele magazinului.
 • Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen scurt si lung
 • Abilitatea de a lua initiativa si de a-si asuma responsabilitatea pentru propriile actiuni.
 • Abilitati organizationale si analitice.
 • Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu cu ritm rapid si sa prioritizeze eficient.
 • Creativ si open-minded
 • Abilitatea de a instrui si de a aplica metoda portivita pentru dezvoltarea fiecarei persoane.
 • Abilitatea de a motiva oamenii.
 • Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
 • Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.

Candidatura pentru postul de Department Manager
 
• Minim 2-3 ani de experienta in retail management sau in conducerea unui grup de aproximativ 10 persoane in domeniul serviciu clienti.
 • Interesat de moda,
 • Abilitati exceptionale in domeniul serviciu clienti si relatii interpersonale.
 • Aptitudini organizatorice si analitice dovedite.
 • Experienta in instruirea personalului.
 • Abilitatea de a lua initiativa si de a lucra dupa instructiunile proprii.
 • Abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt.
 • Abilitatea de a rezolva mai multe sarcini intr-un mediu rapid.
 • Abilitatea de a stabili rutine eficiente pentru comunicarea excelenta cu toti membrii echipei pentru a maximiza productivitatea.
 • Disponibilitate mare, incluzand serile si weekendul.
 • Buna cunoastere a limbii engleze vorbite.
 

Citește toate articolele despre

Găsește-ți job

Articol scris de:

Distribuie

Ce-am citit merită:

Cum este experiența ta cu angajatorul?

Adaugă evaluare

Creează-ți un CV

Impresionează din prima cu un CV într-un format atractiv

Creează CV

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro