19 aprilie a fost despre a cunoaste antreprenorii de langa noi, cu provocari, reusite si nevoi, a fost o zi despre educare, spirit antreprenorial si networking.

The Woman a reunit peste 50 de antreprenori dornici de implicare si dezvoltare a propriului business in cadrul primei editii a evenimentului conex The Woman Entrepreneurship Workshops. Abordand tematici precum puterea brandului personal, importanta crearii unui pitch, storytelling-ul si eticheta de masa in mediul business, evenimentul a adus impreuna antreprenori cu interese comune.

Brandul tau are putere prin capacitatea de a atinge cat mai multi oameni

Cu experienta de peste 18 ani in leadership, Amalia Sterescu a vorbit in cadrul masterclass-ului despre importanta investitiei in brandul personal, ca accelerator al propriului business. Brandul personal este elementul de imagine cel mai important al unui business care confera originalitate si pe care antreprenorii trebuie sa il aiba in vedere pentru a avea posibilitatea de a se diferentia intr-o lume plina de profesionisti.

Personal branding nu presupune doar o multitudine de activitati de marketing ci si o strategie care intelege in profunzime personalitatea si abilitatile antreprenorului, iar misiunea personala a acestuia se va cristaliza in timp si nu pe moment, pentru a putea fi transmisa publicului in varianta sa ce mai buna, autentica.

„Brandul tau are putere prin capacitatea de a atinge cat mai multi oameni. Voi trebuie sa fiti proprii vostri avocati, fie ca vorbim de voi sau de business-ul vostru.”, a declarat Amalia Sterescu in cadrul masterclass-ului.

No pitch, no glory!

Catrinel Fratean, fondatorul companiei Fotocolaj.ro ne-a demonstrat importanta crearii unui pitch care sa poata fi utilizat in orice situatie. Workshopul a debutat cu o discutie despre elevator pitch, pornind de la o simpla intrebare adresata publicului: „Cand ati fost in situatia de a vorbi despre businessul vostru? Fie ca ati discutat despre competitie, ideea de business, finantare etc.”

Elevator pitch este metoda de origine americana folosita deseori de lobbyists prin intermediul careia se poate lua legatura intr-un timp foarte scurt cu oamenii cu putere de decizie – fie pentru a le propune ceva, fie pentru a face schimb de contacte. „Suntem modeste in legatura cu business-ul nostru. Trebuie sa invatam sa cerem pentru ca atunci cand cerem, oamenii vor fi mult mai deschisi si vor incerca sa ajute.”, a declarat Catrinel Fratean.

Experienta de business cu partenerul de viata este o provocare?

Raluca si Andrei Trifan sunt alaturi unul de celalalt in viata si in business, intr-unul dintre cele mai mari lanturi de restaurant tip fast-food, Subway. Cel mai important sfat pe care l-au oferit este despre siguranta. Daca un cuplu nu este convins ca va ramane impreuna pentru o perioada indelungata, nu ar trebui sa inceapa un parteneriat in business, pentru ca altfel va fi foarte dificil sa lucreze impreuna.

Ei au punctat faptul ca sunt necesare abilitatile profesionale complementare – prin suprapunerea pe luarea deciziilor in ceea ce priveste business-ul, relatia va avea de suferit. Participantii au inteles importanta pregatirii unui plan de exit temporar, in cazul in care au in plan sa intregeasca portretul familiei cu un copil, pentru a avea timpul necesar delegarii responsabilitatilor, astfel incat absenta lor sa nu afecteze business-ul.

„Nu va faceti scenarii optimiste pentru primii ani de afacere. Daca sunteti pregatite pentru tot ce-i mai rau, veti fi capabile sa treceti peste orice impediment cu success”, a fost sfatul onest si realist oferit de Raluca Trifan.

Povestile cresc valoarea produselor plictisitoare

Vlad Andriescu, redactor – sef la start-up.ro a discutat despre importanta storytellingului in business, accentuand faptul ca o poveste originala livrata publicului intr-un mod inovator scurtcircuiteaza modul de penetrare pe piata sau creeaza o nevoie in randul unor clienti care inca nu stiu ca o au.

9 imagini pozitive sunt necesare pentru a sterge una negativa

Anca Serban, Fondator @ ManierArt o organizat un workshop in care le-a aratat punctual participantilor de la The Woman Entrepreneurship Workshops ce presupune eticheta de masa intr-un mediu business si cum se utilizeaza corect vesela. Anca a expus o idee care a pus participantii pe ganduri: In medie, sunt necesare noua imagini pozitive pentru a sterge o imagine negativa.

Adela Simpalean, Managing Partner fistiq – the beauty salon, a punctat, tot in legatura directa cu imaginea de sine si a brandului pe care il afisam importanta de accepta ajutor acolo unde specialistii au un cuvant de spus. Fie ca vorbim de gasirea stilului personal sau despre o schimbare de perspectiva, Adela incurajeaza femeile antreprenor sa identifice in ele cea mai buna versiune a lor: autenticitatea.

The Woman Parenting Workshops din 24 mai este adresat laturii mai personale a femeii: postura de mama. Domnica Petrovai (Fondator @ Mind Education Health and The School for Couple), Nicolle Stanese (Moderator TV), Monica Reu (President @ The Romanian Association for Nonviolent Communication) Alexandra Gorea (Psychologist and Founder @Playful Learning) si Nadia Tataru (General Manager @ Itsy Bitsy Radio) sustin in 24 mai la Hotel Platinia Luxury Suites workshopuri dedicate mamelor, parte din comunitatea The Woman. Companiile care sustin dezvoltarea educatiei in Romania precum si acest eveniment sunt: Silver Partner: Oriflame Partners: NIVEA, Hotel Platinia Luxury Suites, fistiq – the beauty salon, NANI Supported By: Mediadome, PMA Invest, Catrice Cosmetics, Ambiance Deco Food Partner: Marty Restaurants Wine Partner: Vinuri Cotnari Official Car: Autoworld Print Partner: Mindshop Official Coffee: Meron Flowers By: Gradina cu lalele