Fii la curent cu ultimele tendințe din employer branding!

30.03.2022
2 min
5.00
Fii la curent cu ultimele tendințe din employer branding!

Distribuie

Pe 13 aprilie 2022, Employer Branding Conference propune la Radisson Blu Hotel București, dar și online, o ediție specială, dedicată Generației Z. Cum să atragem noile talente, care le sunt preferințele profesionale și mai ales cum să îi păstrăm și să îi creștem în organizație? Vom afla de la specialiști din recrutare, employer branding, talent development și comunicare în cadrul ediției din primăvară.

 

Cu un brand de angajator bine pus la punct, companiile pot atrage candidații potriviți și pot păstra angajații valoroși. Employer Branding Conference este o platformă de învățare care oferă un kit complet cu ultimele noutăți din resurse umane, dar mai mult decât atât, studii de caz relevante și pline de inspirație.

 

Printre vorbitorii acestei ediții se numără:

Mihaela Ioniță - Director National de Resurse Umane, Lidl România

Simona Ciora - Head of Recruitment & Talent Development BCR

Delia Rotaru - VP People & Organisation, eMAG

Simona Berbec - Market HR Lead în România, Ungaria, Cehia & Slovacia, Google

Ramona Bădescu - HR Manager, Bosch București

Tudor Petecilă - HR Director, Teleperformance România

Alina Gheuca - Senior Manager - People, Performance & Culture, KPMG România

Cristina Săvuică - Chief-happiness Officer Lugera - The People Republic

Paul Olteanu - Founder, Mindarchitect

Anca Pintilie - Head Of Marketing & Employer Branding – EU WFS, Amazon

Laura Roșca - Qualitative Researcher Director, iSense Solutions

Dana Nae Popa - Owner & Managing Director, pastel

Raluca Anton - Psiholog

Bogdan Badea - CEO, eJobs Group

Andrei Stupu - Founder, Andrew Beehive Consulting

 

Dacă sunteți interesați de atragerea candidaților, veți afla:

• Care sunt cele mai potrivite strategii de employer branding pentru abordarea generației Z

• Care sunt cele mai atractive beneficii pentru această generație

• Care sunt cele mai inovatoare căi de comunicare și de poziționare a brandului de angajator pentru a atrage noile generații de angajați

• Cum să înțelegi și să integrezi angajații din generații diferite

• Care sunt abilitățile sociale în dezvoltarea cărora ar trebui să investească organizațiile pentru joburile viitorului

 

STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE

Generația Z a ajuns în centrul atenției. Vremurile s-au schimbat, iar perspectivele Gen Z sunt mai relevante ca niciodată, în special pentru cei care vor să fie în pas cu „ei”. Cine este generația Z, cum se percepe și ce își dorește de la experiența în câmpul muncii aflăm dintr-un studiu exclusiv realizat de iSense Solutions. Mai mult decât atât, descoperim împreună câteva dintre cele mai bune soluții de recrutare, retenție și stimulare a angajaților Gen Z.

 

Employer Branding Conference revine anul acesta cu o ediție hibrid, cu participanți în sală și cu audiență online deopotrivă. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.employerbrandingconference.ro.

 

Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul BCR, eMAG, Bosch, International House Bucharest, iSense Solutions, pastel.

Citește toate articolele despre

Evenimente

Distribuie

Ce-am citit merită:

Cum este experiența ta cu angajatorul?

Adaugă evaluare

Creează-ți un CV

Impresionează din prima cu un CV într-un format atractiv

Creează CV

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro